Πέτα ψυχή μου!


Είδα στα μάτια σου προχτές πως έπαψες πια να πιστεύεις στους αγγέλους της ζωής και τρόμαξα… Χίλιες φορές θα πέσεις και χίλιες θα ξανασηκωθείς! Και κάθε φορά θα σηκώνεσαι και λίγο πιο ψηλά… Μη με ρωτάς πότε αυτό τελειώνει, ίσως ποτέ, γιατί μια ανθρώπινη ζωή δε φτάνει για ν αγγίξει τα ουράνια. Μα είναι ο δρόμος προς τα κει που έχει σημασία. Μάθε να στερεώνεις τα φτερά στην πλάτη σου. Κι αν τώρα νιώθεις αλυσοδεμένος και κολλημένος σε μια «στάση» με χίλια πρέπει να σε κρατούν ακίνητο, ξέχασε για λίγο το κορμί σου. Ψάξε να βρεις την ψυχή σου και άφησέ την να πετάξει.

Πεθαίνει η ψυχή σαν συμμορφώνεται!
Μα έχει ο καθένας ένα βωμό και πάνω του χύνει το αίμα της…
Μικροί βωμοί για μεγάλες θυσίες.
Μικρά κουτάκια για μεγάλες καρδιές.

Κι εσύ;
Σε ποιο βωμό χύνεις το αίμα της ψυχής σου;
Πού κλείδωσες τα φτερά σου;

Στερέωσε τα και πέτα!
Πέτα ψυχή μου!

15 Σχόλια to “Πέτα ψυχή μου!”

  1. Η ψυχή έχει φταρά και πετάει…είναι το μόνο σίγουρο!
    Καλό Σ/Κ, Αγγελάκι!

  2. Κανείς ποτέ δεν μπόρεσε
    ψυχές να φυλακίσει,
    φυλακισμένη μια ψυχή
    πόσο μπορεί να ζήσει;

    καλό Σ/Κ

  3. Πουλί που είναι δυνατό και νταγιαντά τον πόνο..
    βγαίνει στα ύψη και πετά με μια φτερούγα μόνο…

    Δεν τα διπλώνω τα φτερά στη μπόρα κι ας μπλαντάξω
    ποτέ μου δεν εδιάλεξα καιρό για να πετάξω

    Πολλά Φιλιάααα..!!! :)))

  4. Αστεράκι μου η ψυχή έχει
    φτερά, αλλά εμείς την ακρωτηριάζουμε….
    Κρίμα δεν είναι; Φιλιά πολλά γλυκιά μου

  5. Φάνη μου κανείς….
    μόνο εμείς οι ίδιοι!
    Φιλιά πολλά σύντεκνε
    Να σαι καλά

  6. Μαράκι μου έτσι ακριβώς!
    Σ ευχαριστώ για το υπέροχο βίντεο!
    Φιλιά πολλά

  7. πάρα πολύ καλό……
    νασια καλά…..

  8. Πολύ όμορφο και αισιόδοξο κείμενο!
    Καλημέρα!!!!

  9. Σ ευχαριστώ Παναγιώτη μου
    Καλή εβδομάδα
    Φιλιά πολλά

  10. Ερατώ μου ναι,
    νομίζω πως το χουμε ανάγκη
    αυτό το διάστημα!
    Φιλιά πολλά

  11. Dreameraki Says:

    Σε γνώρισα κι ένιωσα ειλικρινά πως έκανα μια σπουδαία γνωριμία!!
    Ο Θεός να σ’έχει καλά!!!
    Φιλιά πολλά!!!

  12. Dreameraki μου
    i love you 2 3 4
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα

    Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
    Δεν θα χαθούμε τώρα ε????

    Σμουατς πολλά στα μούτρα σου!
    Να σαι καλά και να χαμογελάς!

  13. Παντα να πετας / Only To Fly

    Chris Rea

  14. Υπέροχο Velvet μου
    Ευχαριστώ

    Φιλιά πολλά

Σχολιάστε

