Ενα καράβι της φυγής…


…είναι η ψυχή μου!

Ενα καράβι τρελό!

Το χρώμα του γαλάζιο, για να μην ξεχωρίζει…

ούτε απ ουρανό, ούτε από θάλασσα!

Προορισμό δεν έχει! Σύμμαχος  κι εχθρός

μονάχα ο άνεμος! Ενα καράβι της φυγής,

είν η ψυχή μου.

Ενα καράβι χωρίς καπεταναίους…

Ορατό σε λίγους….

Αν ποτέ το συναντήσεις,

μην τολμήσεις και μπεις!

Μην το αγγίξεις….

Το σκαρί του είναι εύθραυστο

σ ανθρώπινα χέρια!

32 Σχόλια to “Ενα καράβι της φυγής…”

  1. «Να ‘σαι ανήσυχος, αφχαρίστητος, απροσάρμοστος πάντα. Όταν μια συνήθεια καταντήσει βολική, να τη συντρίβεις.»

    N.K

    Καλησπέρα σας
    D.Angel

  2. Τα λόγια της ψυχής είναι και τα μόνα αληθινά…!

  3. Χα χα χα χα χα
    Με βρήκες πρώτη!
    Είδες που τσάμπα ανησύχησες;;;;
    Θα σ ενημέρωνα!

    Φιλιά πολλά

  4. όπως το έγραψα στο προηγούμενο……
    παρα πολύ ωραίο…….μου αρέσει εδώ μεσα…
    νασαι καλά ..και καλά ταξίδια……
    σε ευχαριστώ πολύ…..

  5. Καλησπέρα Παναγιώτη μου.
    Είμαστε ακόμα υπο κατασκευήν
    αλλά χαίρομαι που σου αρέσει
    κι αυτό το σκαρί!!!!
    Εντελώς διαφορετικό!
    Σας κούφανα έτσι;;;
    Χα χα χα χα χα
    Εγώ ευχαριστώ!
    Φιλιά πολλά

  6. Πολύ χαίρομαι!!
    Και κοίτα όχι «κύριε».
    Επίσης δεν μετράω τους φίλους μου με το αν διαβάζουν ή όχι τα κείμενά μου.
    Εγώ είμαι εκεί. Εσύ είσαι εδώ. Αυτό αρκεί. Θα ξέρουμε που να βρει ο ένας τον άλλον.
    Και ξέρω τα προβλήματα τα οικογενειακά μερικές φορές γίνονται ανασταλτικοί παράγοντες.
    Πολύ όμορφο και ντελικάτο το ποίημα σου. Ζωγράφισες την ψυχή σου!
    Καλή αρχή και μη σε νοιάζει τίποτα!!

  7. 😉 apo to kinitooo..ameeee…moy aresei poli pneei dikos mou anemos ki edo..filoures..!!!:)

  8. Φάνης Says:

    Ενα καράβι της φυγής
    για χρόνια η ψυχή μου,
    και το τιμόνι θα κρατώ
    μονάχος στη ζωή μου.

    Καλή συνέχεια..σε ήρεμα νερά

  9. Χριστόφορε τι να πω;
    Δεν ξέρω τι να πω και πίστεψέ με, είναι απ τις
    λίγες φορές που δεν έχω λόγια! Χα χα χα χα χα
    Ναι θα ξέρουμε που θα βρει ο ένας τον άλλον!
    Μπορεί να είμαστε πίσω από οθόνες και απλά να
    πατάμε κουμπάκια, αλλά οι ψυχές μας είναι τόσο κοντά!
    Δεν το κρύβω ότι μέσα απ το blog ορισμένοι ξεχωρίσατε
    και σας θεωρώ, φίλους, οικογένεια…. το παρεάκι μου!
    Ανθρωποι δικοί μου, αγαπημένοι! Και ανάμεσά τους δεν
    χωράνε τα σκουπίδια! Σ ευχαριστώ πολύ! Χάρηκα που είσαι εδώ!
    Να σαι καλά
    Φιλιά πολλά

  10. Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς φιλενάδα!
    Δεν γίνεται! Σ ευχαριστώ πολύ για όλα
    Καλησπέρα! Φιλιά πολλά

  11. Φάνη μου δεν αισθάνομαι μόνη πια!
    Οχι τώρα! Μ είχε φάει η μοναξιά εδώ μέσα
    αλλά τώρα έχω εσάς! Καλό απόγευμα
    σύντεκνε! Φιλιά πολλά

  12. Φάνης Says:

    Να ξέρεις ότι χρειαστείς
    θα είμαστε κοντά σου
    μας δέσανε η » τρέλα σου»
    και τα γραφόμενα σου.

  13. ένα χαμόγελο ήρθα να αφήσω..απλά 🙂

  14. Με συγκινείς σύντεκνε!
    Μην ανησυχείς, είναι όλα μια χαρά!
    Εκτός απ την κρίση που μας έχει τσακίσει τα νεύρα!
    Σ ευχαριστώ πολύ! Είσαι μεγάλη ψυχή κι εγώ είμαι
    πολύ χαρούμενη που σας συνάντησα μέσα σ αυτό το χάος!
    Φιλιά πολλά

  15. Δημήτρη καλησπέρα!
    Οχι ένα…. πολλά ν αφήνεις, όταν και όποτε θες!
    Φιλιά πολλά

  16. Καλό ξημέρωμα φιλενάδα, πολύ καλά έκανες που σβήνεις τα ίχνη…

    Υ.Γ μαζί σου και στην κόλαση όχι μόνο στη wordpress…

  17. Καλως σας βρήκαμεεεεεεεεεεεεεε!!!!
    Πως θα σε παρακαλουθώ όμως τώρα απο εδώ, μέχρι να το μάθω κι αυτό, χαιρέτα μου το πλάτανο….χαχα

    Καλορίζικο!!!!!!!!

  18. καλορίζικο φιλενάδα ,πάρε με μαζί στο σαλπάρισμα σου…
    Αντέχω τα μποφόρ…
    φιλιαααααααααααααααα

  19. Λύκε μου
    γι αυτό σε πάω!
    Δεν μασας τίποτα!
    Φιλιά πολλά

  20. Ρίκη αν θες βάλε το blog
    στους σελιδοδείκτες!
    Η βάλε το μέηλ σου πάνω δεξιά
    για να ενημερώνεσαι για κάθε νέα
    ανάρτηση! Φιλιά πολλά

  21. Φούλη μου
    Φυσικά!
    Απ έξω θα σ άφηνα θαλασσόλυκε;;;;;
    Φιλιά πολλά

  22. Στην θάλασσα ηρεμώ!! Καλή αρχή από εδώ 🙂 καληνύχτα!

  23. Ηρθα και εγω;Που ειναι το κερασμα;μα τι καραβι ειναι αυτο χωρις ενα γλυκο ; καλημερα και καλως σε βρηκα και απο εδω!!! Σμουαααααααααααααατςςςςςςς!!!! 🙂

  24. Εάν δεν με καλούσες θα σ’έπνιγα. χαχαχα

    Πολλά πολλά μα πάρα πολλά σβουριχτά φιλάκια, και καλορίζικο

  25. Roadartist μου κι εγώωωω!
    Δεν μπορώ μακριά της!
    Σ ευχαριστώ γλυκιά μου
    Φιλιά πολλά

  26. Ιανέ μου στάκα καλέ
    ακόμα δεν ήρθες….
    Πολύ γκρινιάρης είσαι τελικά!
    Χα χα χα χα χα χα χα
    Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
    κι από δω!

  27. Αρκούδε μου, δε λες πάλι καλά
    που σε ειδοποίησα! Αλλιώς χαμπάρι
    δεν θα παιρνες, εκεί στις θάλασσες
    που τσαλαβουτάς! Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλάααααααααααααααα

  28. ήρθα να τσιρίξω για την αλλαγή και φεύγω…
    άτιμη!

    (δεν θέλω να γράφω όλα αυτά κάθε φοράααα
    τα στοιχεία εννοώ :Ρ)

  29. ααααααααααα τι φώτο είναι αυτή που βγήκεεεεεεε
    γκρρρ
    και όπου Katerina = Miss Pink
    γκρρρρρρρ

  30. Kαλησπερα φιλαρακι μου καλως σε βρισκω κι εδω..Ευχαριστω για την ενημερωση..καλη αρχη,καλα ταξιδια,σε ηρεμα νερα,και αν καποια στιγμη μας πιασει κοντρα ο καιρος εχουμε τροπο να ξεπερναμε τα παντα…εχεις τα φιλια μας…και τις καλησπερες μας..

  31. Χα χα χα χα χα χα χα χα
    Σιγά βρε Κατερινάκι, μας ξεκούφανες!
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα

    Χα χα χα χα χα
    Μήπως προτιμάς αυτή τη φωτό;;;;
    Ε;;;;;
    Χα χα χα χα
    Σμουατςςςςςςςςςςς

  32. Καλησπέρα καλέ μου φίλε Νόστος
    με την παρέα σου! Πω πωωωω
    Γεμίσαμε κόσμο! Χα χα χα χα

    Ετσι έτσι
    το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο
    μονοπάτι! Χα χα χα χα χα χα χα

    Σ ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά πολλά σε όλους
    Σμουατςςςςςςςςςςςςς

Σχολιάστε